It was the best of times it was the worst of times

Godmorgon!

Jag och syster vaknade 09.00 idag. Tur att hon vaknade före mig för jag hade glömt och ställa klockan. Idag blir det jobb som gäller. Just nu längtar Jag till den feta lönen kommer så att jag kan tumma hela väla när vi är i Båstad. haha. Nu ska jag göra ordning mig, hoppas Esel är på jobbet när jag kommer :)

Harry Potter igår var helt.. ja jag vet inte jag. Den sista bilden beskriver om hur filmen var. Helt crazy. Världsklass. Bäst. Galet. Hur fan kan det finnas en person som J.K Rowling som är så ofattbart genialisk och klockren? Funderar på att se den på bio en gång till faktiskt. Kanske får bli i Skara denna gången., Vill aldrig att det ska ta slut. Ja, en bio till får det bli! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0