harry potter and the deathly hallows (part 2)

Harry potter är tillbaka med den sista filmen.. ledsamt när man tänker på att de här filmerna är min uppväxt.. jag har alltid levt i en så kallad harry potter bubbla. Vart enda år stod Harry potter filmerna överst på min önskelista till julen, det var allt jag ville ha. Haha, helt besatt. Jag älskar dom! Känner ni igen er?

Nu är det den sista filmen, vad händer sen? Alltid haft harry potter att se fram emot, vad händer nu? Åh, det kan nog inte komma någon film som kan toppa. Men nu är också min barndom slut (även fast den var slut för länge sen, haha). Fy fan vad sorligt! Men ser fram emot att se Daniel och Rubert i massor av andra filmer, Emma har jag aldrig varit ett stort fan av. Måste beställa biljetter nu, 13 Juli var det va? ah, första parkett då! Ses vi där?!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0