bokat biljetter!!!

JAAAAA!!!! Nu har vi äntligen bokat biljetter till The Ark och Håkan Hellström i Båstad den 4 Augusti. Det är The ark's slut turné för de ska ju inte fortsätta som band längre. Sjukt tråkigt med tanke på att JAG ÄLSKAR DEM! Men det kommer bli otroligt roligt och se de ännu en gång, det är i slotts-skogen och där är det jätte vackert :) Senast jag såg dem live var för 3 år sen i västervik.

Håkan Hellström kan man ju skippa, jag har verkligen försökt att gilla honom och hans låtar. All respekt till honom att han är så bra mot sina fans men sångerna är verkligen ingenting för mig. Usch. Jag ska försöka nöta några till så man kan sjunga med lite iallafall. Han är ju bara förband som tur är. Jag kommer säkert ändra uppfattning om han när jag ser han live. Jag vet inte jag.. Det kommer bli en förbannat roligt kväll iallafall! Längtar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0