7 juli 2011 - working girl

Kom precis hem från jobbet och nu sitter jag här och tänker vad sjutton jag ska hitta på, har fem timmar kvar tills jag börjar jobbet igen. Har en delad tur som menas med att jag börjar 08.00-12.30 och sedan börjar jag igen 17.30-21.30 så jag har ungefär 5 timmars rast nu kan man säga. Har inte kommit på om det är bra eller dåligt än men just nu känns det skönt. Kanske sitta lite vid tven och kolla några avsnitt på paradise hotel eller slappa vid datan.

Kom på att inlägget jag skrev under så skrev jag "längtar tillbaka" kan man skriva så? haha, brukar man inte säga vill tillbaka eller saknar det? längtar tillbaka.. ah det kanske man kan säga det också. haha. Skit samma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0