31 juli 2011 - I Båstad

Hej på er! Nu är vi äntligen i Båstad, anledningen till att det har varit dåligt uppdatterande idag är för att när vi kom hit gick vi och åt på en resturang. Pizzan jag och Annasara åt var hur god som helst. Tror jag fått mig ett nytt favoritställe (eller ne..) har mitt som ligger precis mitt emot madison. Dit ska vi någon dag och äta.

Vi har varit på stranden hela dagen och Bertilsson kom lite senare men nu är vi alla på plats och ikväll blir det tacco kväll för att fira in semestern! Pappa spelar sin första match i SM imorgon så idag taggar vi. Tog lite bilder idag från stranden. Det är jätte bra väder här nere och det ser ut som om det ska fortsätta vara bra hela veckan :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0