30 juli 2011 - Imorgon drar vi!

Godmorgon! Jag håller på och springer runt som en galning här hemma, har så mycket kläder och jag kan inte bestämma mig vad jag ska ta med mig eller inte. Jag tror jag får ta två stora väskor för jag tänker inte välja bort något. Har skrivet en lista men som vanligt så använder jag den inte (Hoppas jag inte glömmer något). Gah, imorgon drar vi till Båstad med familj och vänner! 

Pettersson är redan där för Jonas spelar sin första match i SM idag, pappa spelar på måndag. Håller alla tummarna för Jonas idag! Ne, nu får jag fortsätta om jag ska bli klar idag! Puss ♥ 


(En bild på mig och Annasara förra året i Båstad, den här stenen har vi tagit kort vid varje år. Iår ska vi få till riktigt fina bilder med systemkameran)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0