26 juli 2011 - There's a pounding in my head

Godmorgon alla fyllekajor!

Ne, men gud vad mycket folk på det var på måndax igår. Hela Sverige borde varit där kändes det som. Tycker det är jobbigt med för mycket folk så man fick gå lite för att hitta några luckor där man kunde stanna till och dansa. Men annars var utgången jätte rolig! Den behövdes verkligen! Känner mig som en ny människa även om jag stinker öl (Någon tyckte det var kul att hälla en öl över mig igår) och att huvudet hänger ända ner till knäna. Annars så leker livet! :D

Här kommer lite bilder från igår, svettiga och mysiga!




Haha, någon som ville vara med på kort antar jag, vem är detta?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0