25 juli 2011 - Måndax ikväll!

Hejsan! Här sitter jag och halv sover och jag som ska ut ikväll! Jag och mina B-rudar ska till måndax idag. Någon mer som ska dit? Det är ju löning så det kommer nog vara fullt hus ikväll. Jag taggar så mycket även om jag är hur trött som helst. Jag har inte vart ute sen studenten så idag är det all in som gäller. Ska ha det så roligt och ta mycket kort inatt :)

Nu är vi inne i den veckan jag har längtat efter. På tisdag sover Emelie hos mig, på onsdag åker vi och shoppar på överby och sen på lördag är jag ledig och på söndag drar vi till BÅSTAD!!! Livet leker.. snart.


(Det här var på bogrens i Skövde. Nästan senast jag var ute. Åh, saknar detta gänget!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0