20 juli 2011 - road trip till skara

Hejjhej! Idag har det varit min lediga dag och jag sov i hela tolv timmar inatt men ändå känns det inte som om jag har sovit ut. Känns som jag bara har sovit några enstaka timmar. Imorgon börjar jag igen och då är det fem dagar i rad som jag börjar klockan 07.00, kommer vara helt slut.

Men idag har jag tillbringat dagen i skara hos min söta mormor, jag har visat henne bilderna från balen och studenten. Sen åkte vi en sväng till Petterssons och hälsade på dem. Vi pratade om båstad och cran canaria som vi alla ska åka till i oktober! :D 

Nu ska jag kolla på wallander och försökta att lägga mig i tid idag :)



(Jag och Oliver Pettersson i Borås när det var Davis cup i vintras)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0