18 juli 2011

Ikväll kommer vara en kväll i livet som aldrig kommer komma i repris igen. Om man säger så. För nu efter massor av år tillsammans med Harry Potter filmerna så tar det helt plötsligt slut. Ikväll ska jag, syster och mamma gå på den sista harry potter filmen i skövde.. gaaaaaah. Vem ska vinna? Vem ska dö? Kommer ron dö? Kommer Harry dö? Kommer hermione dö? Vem vinner? Man tycker ju att det borde sluta lyckligt, men jag tror verkligen inte att det kommer göra det i den här filmen.. flera kommer dö som inte borde dö om jag får gissa.

Men gud vad jag längtar tills ikväll!! haha. Jobbar nu och jag kan inte riktigt fokusera. Hur ska det gåå?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0