13 juli 2011 - shoppingsug

Jag har inte haft någon lust att blogga. Jag har varit orkeslös och allt jag känner är att jag behöver sova. Det var länge sen jag sov nu, jag har ställt klockan varje dag sen så långt tillbaka jag kan minnas. Även på lediga dagar. Så jag tänkte att blogga får vänta. Men nu är jag ledig i TVÅ dagar, helt otroligt! Så mitt bloggande kommer formodligen börja igen imorgon!

PS. Mitt shoppingsug är inte roligt just nu, det är nog det som tar energi ur mig. Det är jobbigt men jag har inte shoppat på länge nu. Jag vet att folk är stolta över mig. Mamma upprepar det hela tiden. Men fan, blir galen snart. Ska försöka sova nu.

Godnatt ♥


(Från en shoppingdag på överby i Februari. Det känns så jävla bra för stunden..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0