jag behöver er hjälp

Jag ska köpa en systemkamera.
Men det finns så många olika och de flesta utav er har säkert systemkamera, så ge mig tips! Jag behöver all hjälp i världen för jag kan inte sånt här. Hur mycket är jag beredd att lägga för att få en bra systemkamera? Vilket är det smartaste köpet? Hur mycket pengar behöver man egentligen lägga på en systemkamera? Vilket märke är bäst? mm. Jag kan ingenting sånt hära..

Ge mig tips, för det behövs! Vill helst köpa på elgiganten. 
Kommentera på!


Det här är en Sony Alpha, kostar 7 500 utan försäkring.
Är det ett bra pris? är det värt det?


Kommentarer
Postat av: Michael

Köp via elgiganten i Lidköping! Enklast om du köper däirfrån med tanke på öppet köp. Dom krångar inte med folk Försäkring är inte värt utan bortkastade pengar. Det mesta täcks med hemförsäkring, kolla med din mamma/pappa vad som ingår i den :) Rätt bra kamera för övrigt. Med objektiv så blir det nog riktigt grymt :)

2011-01-31 @ 00:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0