14 januari 2011 - kan inte beskriva..

Nu är det fredag, äntligen. Jag kan inte beskriva min vardag eller hur jag känner mig nu för tiden, jag är säker på att detta är någonting jag kommer få dras med länge och det trycker ner mig varje dag.. önskar att jag någon gång blev helt frisk och inte går med massa med skit hela tiden. Jag orkar inte med detta längre, jag vill känna mig frisk för en gång skull. Nu har jag smittat mamma så nu är det hon som får ta på sig skiten, blir så arg på mig själv ibland. Fick också tacka nej för en mysig kväll med Jessi idag, döda mig.

Idag blir det bara att ta det lungt och försöka bättra mig, ikväll blir det väl OC för hela slanten och självklart "brott i USA" som jag bara dör för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0