1 jaunari 2011 - första dagen på det nya året!

HELLO 2011! :)
Hade ni en bra nyår igår? det hade iallafall jag, idag är jag riktigt sliten och ska inte göra något annat än att kolla på one tree hill och käka sånt onyttigt jag inte kunde göra igår. Har jag nämnt hur mycket jag älskar one tree hill? nej, det har jag nog inte gjort, men det går vi in på en annan gång. hah.

Nu är det ett nytt år.. och jag hoppas verkligen att detta året kan bli en av det bästa i mitt liv. Jag har så mycket framför mig nu. Studenten ligger runt hörnet, london väntar på oss, jobb och pengar kommer tjänas och utomlandsresor som kommer slå det flesta. Jag ser fram emot detta året, mer än vad jag någonsin gjort förut. Välkommen 2011, behandla oss väl. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0