sandras top 10 snyggaste

Ben Affleck


Ashton Kutcher


Channing Tatum


Tyler Lauther



Adam Senn


Tyler Hilton

Ian somerhalder


Sean Faris


Cam Gigandet


Clay Adler




Ja, jag har faktiskt inte rangordnat bilderna för jag kunde helt enkelt inte bestämma mig men de som ligger på första plats är iallafall Ian Somerhalder och Clay Adler och sen kommer min kära channing tatum. åh Sean faris... eh jag kan hålla på hur länge som helst.. lika bra jag slutar nu. Enjoy!

PS: Någon mer som har märk att blodiner inte finns i mina ögon? lite roligt för alla killar jag tycker är snygga ser precis ut så här. brunbrända, mörkhåriga mmmmmmmmmm <3 ögongodis.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0