en natt på bogrens..

Jag har inget intressant att komma med idag. Sitter med pyamas på mig och kollat på Heroes hela dagen. Fastnade framför tven, shit vilken bra serie!

Så jag kan berätta om kvällen/natten förra veckan då det var fest på Bogrens. Jag hade precis köpt mina nya svarta skor med kilklack och dem fick jag sätta på mig redan vid fyra för att ta mig till skövde, sedan förfest och sen bogrens. Det var inga problem med skorna tills vi skulle gå till tåget som skulle ta oss tillbaka till skövde. Fick super ont i fötterna. Sedan inne i bogrens var det dödligt. Mina ben bara veksig och fötterna skrek av smärta. Men jag dansade på ändå och tänkte att jag skulle klara detta. haha. 

När vi kom ut och skulle gå till bilen hem så gick det inte att gå längre. Jag tog av mig skorna och gick barfota på isgata! åh helvete vilken smärta säger jag bara. Gör aldrig det! Haha, slutade med att jag satte mig på gatan och tog på mig jessis vantar på fötterna och en väska som kunde stötta upp dem. När jag kom hem så var det ingen vacker syn jag fick se under mina fötter, blodigt. HAHA, vilken kväll! Men det var roligt :D



Jessi lyckades ta ett foto, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0