27 februari 2011 - vill ha, vill ha!

Skulle inte säga nej att ha en One Piece på mig nu. Skulle rättare sagt kunna göra vad som helst för att ha en sådan i garderoben. Istället för att ta på sig massa jobbiga kläder på en kall söndag morgon som den här.. skulle vara perfekt att äga en sådan! Dra på sig när man sticker till gymmet, ta på sig den när man kommer hem mitt i natten efter festande och vill sitta lite vid datan innan man somnar, ha den varje dag när man är sjuk. åh, skulle vara livet! JAG MÅSTE HA EN SÅN HÄR SNART!!  

Jag har lovat mig själv att jag ska ha ett sådant här plagg snart, jag är villig att lägga pengar på detta, mycket pengar! Ni känner mig nu, ni vet att jag pratar allvar :) Frågan är bara om när... Vad tror ni? kommer jag ha en hemma inom en månad? ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0