25 februari 2011 - i love you


älskar er!

Nu har jag kommit hem från en super jobbig skoldag. Inte kul att ha en långtråkig fredag.. men nu är det äntligen helg iallafall :D som jag har längtat! Ska ta någonting att äta och sedan ta lite kort tänkte jag. 

PS: måste berätta något. Mamma kom in nyss och var lite panik slagen, hon hade läst min text jag lade ut igår, hon trodde att jag mådde jätte dåligt. Hoppas verkligen inte ni tror samma sak som min mamma. Jag mår jätte bra och livet leker! :D men jag skriver ner mina känslor på papper hela tiden för att jag älskar att skriva och uttrycka mig själv. Den känslan jag skriver om kanske jag bara hade i några minuter lixom. Kan hålla med om att mina texter är lite små dystra men jag faller för sådana texter. Det behöver inte vara mig det handlar om.. mycket av det handlar om mig men inte allting! Och jag är lycklig tro mig! :D Så mamma, allt är bra med mig du behöver inte oroa dig! älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0