17 februari 2011 - letar efter partyoutfit



Hejsan! Fick gå upp tidigt idag för jag skulle till tandläkaren.. usch va jobbigt det var! Blir inte bättre utav att jag typ hatar att gå till tandläkaren, men det gick bra iallfall. Det roligaste var att hon frågade "Vad ska du hitta på nu då när du är uppe så tidigt?" jag svarade "jag ska åka till ica och köppa godis och pepsi" HAHA. Tänkte mig inte för där.

Ikväll ska jag till skövde för att festa med jessi, palm och några mera. Så nu står jag med hela garderoben i mitt rum och vet inte vad jag ska ha på sig. På bilden har jag en body som jag köpte i förrgår. Tänk om man skulle kunna gå med den, vore helt perfekt, den är super skön och snygg. Men jag kan ju inte gå runt och visa hela rumpan heller. ÅH sånt här är så jobbigt!

Kommer nog upp en outfitbild senare, om jag nu hittar något.
pussochkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0