Under ytan kan en god själ förgås

Idag var det riktigt jobbigt att gå upp måste jag säga.. jag var helt uppspelt efter Erik Hassles konsert så jag satt vid datan, kollade på tv och lyssnade på musik innan jag kunde slå igen ögonen. Jag har blivit en natta människa, det märks. Haha. Men nu är jag riktigt trött, har jobbat idag som tur är att jag slutade ganska så tidigt.

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom alla foton vi tog på kinnekulle och välja ut ett kort att ta med sig till fotoaffären som jag ska ha. Det kommer inte bli lätt, har ungefär 500 stycken att välja mellan. Meddelar er vilken det blev senare, men först ska jag kolla på PH! ♥


Här är en bild på Patrik Isaksson som också var i Lidköping och spelade igår, riktigt roligt att få se honom! Bilder på Erik Hassle kommer upp senare ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0