NY BLOGG! / XXSANDII.BLOGG.SE



Hejdå, men inte farväl. Detta är mitt sista inlägg på denna bloggen. Kommer från och med nu byta blogg till xxsandii.blogg.se! Jag har bloggat här länge nu och det har hänt så mycket förändringar i mitt liv som jag vill dela med mig av, fast på den andra bloggen. Känner att jag har växt ifrån denna nu. Alla minnen man har sparat här kommer självklart alltid finnas kvar här men nu är det nya minnen och ett nytt liv som måste få plats också.

Bloggen är inte klar ännu men den kommer vara väldigt enkel. Känns bäst så och det kommer ändras hela tiden eftersom jag tröttnar så enkelt. Så nu är den nya bloggen som gäller: xxsandii.blogg.se

Hoppas vi ses där och hoppas ni fortsätter att följa mig! ;D

/Sandra Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0