4 Augusti 2011 - Konsert ikväll!

Ännu en helt underbar dag på stranden. Solen lyser och det hettar när man ligger och pressar i solen. Har bränt sönder mig totalt även fast jag har haft solskydd 30 på mig.. ajajaj. Men nu är vi tillbaka. Gick lite tidigare från stranden idag för ikväll händer det grejer. VI SKA PÅ THE ARK KONSERT IKVÄLL I HELSINGBORG! 

Japp, Håkan Hellström är förband. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det men det kommer nog bli bra. The Ark äger ju iallafall och jag har hört att det ska vara så himla fint där! Så ikväll ska vi klä upp oss och sjunga och dansa medans vi också säger farväl till The Ark som ett helt band. Känner på mig att detta kommer bli en kväll som man inte kommer glömma :) Ska försöka få riktigt grymma bilder.

Ha en bra kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0