23 Augusti 2011 - Jobb på badhuset

Hejsan!

Hur mår vi idag? Det här var iallafall första gången jag inte ställde klockan på nästan hela sommaren, och jag vaknade klockan NIO! Vad fan är det om, haha. Hade ju planerat att sova till minst elva. Så jag är lite trött men det får funka. Idag ska jag till badhuset och gå bredvid lite. Börjar klockan tre idag! Spännande, tyckte att det var jäkligt roligt att jobba på badhuset, man får träffa så många roliga människor! haha.

Nu ska jag ta mig lite mat och kolla på Teen mom 2 innan jag drar mig till jobbet! Vi hörs senare ♥


( En bild på mig när vi var och fotade på kinnekulle precis efter jag varit i Båstad så jag är alldeles fläckig i ansiktet och på halsen hahaha! Nu är alla tackkort ivägskickade iallafall!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0