17 Augusti 2011 - This is my life my friend

Det är onsdag och det är mitt i veckan.. Inte långt kvar till fredag då! För då blir det SEPTEMBER i Lidköping!!

Hej! Jag vaknade upp med ett glatt humör eftersom igår fick jag ett jobb över hösten och vintern! Eftersom jag inte ska till högskolan ännu har jag ju hoppats på att få jobba så nu har jag äntligen två jobb, så jag inte behöver oroa mig över pengar iallafall. Så himla skönt. Har inte riktigt fattat hur det gick till men de hade pratat med min pappa att de ville att jag skulle jobba på badhuset och efter ett samtal fick jag jobbet. JAG BÖRJAR IMORGON! Så jag kommer jobba på badhuset här i lilla götene, kanske lite på gymmet också. Sen helenagården :) Weeeii!

Idag ska jag in till Lidköping lite och leta efter "jobbarkläder" och lite höstkläder kanske? ;) Sen ikväll ska jag till Empeli och kolla på skräckfilm och mysa med henne! Bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: Tanja

Vart har du köpt dina örhängen? :) grymt fina!

2011-09-05 @ 20:40:08
URL: http://jjustlikethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0