14 Augusti 2011 - Girls just wanna have fun

Hejsan! ♥

Min lördag tillbringade jag med mina två bästa vänner, Michael och Malin! Så himla roligt att få träffa dom igen. Alla vi har ju jobbat mycket och eftersom jag jobbar alla helger och de är lediga då blir det svårt att träffas men jag kände att den här gången kunde jag stanna till klockan 03 på natten. Jävlar vad roligt vi hade! Sen kom det fler som också var med oss.

Idag ska jag jobba, precis som alla andra dagar. Det är därför det inte blir så mycket uppdatterande. Nu ska jag göra ordning mig och kolla lite på tv innan jag drar mig iväg till jobbet :)


Jag och Malin i blomberg en dag i juli :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Diggar din blogg! ;)

2011-08-15 @ 18:31:35
URL: http://itsallfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0