11 Augusti 2011 - Modell vs Erik Hassle

Hejsan! ♥

Idag har jag varit nästan hela dagen på kinnekulle och fotat. Har typ testat på hur det är att vara modell för en dag (haha) och har nu förstått att det är inget lätt jobb alltså. Kredd till alla som jobbar som modell och fotograf! Vi har fotat till tackkort jag ska skicka iväg som tack för uppvaktningen på min student. Slutade med att vi kom hem med 400 olika kort. Nu blir det svårt vilken jag ska välja, men fasen vad fina dom blev! (ni får se resultat imorgon)

Nu ska jag göra ordning mig för ikväll ska jag till Lidköping och kolla på Erik Hassle! Har alltid gillat hans låtar och Hurtful är den låten jag kan verkligen känna igen mig i och den hjälpe mig något enormt när det var svårt. Han är grym! Blir en ära att få träffa honom! Ses vi i vimmlet? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0