work all day work all night

Hej alla som har vänt på dygnet precis som jag har gjort under lov veckan som har varit. Idag har jag jobbat från klockan 10.30 till 20.00 så jag har inte haft tillgång till att blogga någonting. Nu ligger jag här i sängen och är helt slut efter ett åtta timmarspass men jag är inte trött, jag kommer inte somna förrän klockan 01 eller något så det är lite bra jag gör lite tidsinställda inlägg tills imorgon :)

Imorgon är det åter igen skola och jag är inte tagg för det överhuvudtaget, skulle gärna haft en vecka lov till. Jag har iallafall haft en jätte rolig påskvecka tillsammans med underbart folk så jag är nöjd och nu kan jag knappast inte vänta längre till Valborg då det är studentmiddag och festa tillsammans med Tove Styrke, det kommer bli kanon!

Nu ska jag sova, ville bara visa er vart jag satte Michael Jackson någonstans, haha. Ni tycker jag är knäpp eller hur? Hoppas några ser charmen i det också (a) Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0