michael jackson in my heart

Önskar jag också kunde gå ut i det fina vädret och gå en promenad med syster, men får sitta inne istället. Som tur är att jag har fått låna Elises Michael Jackson konsert på DVD så den har jag tittat på i två dagar nu nere i min källare där jag kan andas typ.. jag tittar, jag spolar framåt och spolar bakåt, jag fryser bilden.. jag sitter till och med precis framför tven med ögon stora som jorden själv och ryser av varje steg den här människan tar. 

För några minuter glömmer jag bort allting.. det är så jävla underbart. Hur kan en människa som är död få mig att må så jävla bra helt plötsligt? 

Kolla på detta klippet så förstår ni vad jag menar.. aldrig sett något liknande i hela mitt liv. Den här konserten slog alla rekord som någonsin har funnits och kommer att finnas. Finns ingen som har haft så mycket människor som han på en konsert förut. Ryser i hela kroppen när jag kollar på klippet.. till och med efter 150 gånger!

Eftersom folk har råkat riktigt illa ut på hans konserter pga att dem hyperventlierar och i klippet ser man att människor förs till sjukhus hela tiden.. så säger jag som jag alltid har sagt:

Om man dör på en Michael Jackson konsert, då har man ändå dött lycklig (a) ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0