kläder, vad gör du med mig egentligen?

Nu är jag hemma från en super bra dag med pappsen på Överby. Var jätte nervös igår att jag inte skulle hitta någonting men där hade jag ju helt fel för nu är jag hemma totalt pank men med minst 10 stycken kassar i mina händer. Man kan faktiskt vara för bra för att shoppa också, precis som jag och det är inget positivt. Men jag är super nöjd med mina köp och nu måste jag verkligen börja spara!

Jag har köpt mina "springa ut i skor" som jag ska ha på studenten, smink, kläder, skor och massa annat som jag ska visa upp för er. Ha tålamod bara! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket handlade du för typ? :)

2011-04-13 @ 19:21:28
Postat av: Svar:

jadu, om jag nu visste. Ungefär 2000 :)

2011-04-13 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0