impulsköp

Har precis varit på ica för jag var tvungen att köpa pepsi! Fick lite panik när jag såg att det inte fanns en enda pepsi i kylskåpet så då var det bara att kasta sig in i bilen och köra iväg.

När jag skulle betala fick jag syn på den näst sista Harry Potter filmen "Harry Potter och dödsrelikerna del 1" och jag kunde ju inte bara gå förbi den. Tycker det är sorligt att det bara är en harry potter film kvar, jag har ju växt upp med dom filmerna.. Världens bästa filmer, älskar dom!!

Kommer ihåg när jag var mindre, stod det alltid Harry Potter på första plats på min önskelista. Om jag inte fick Harry Potter.. jävlar vad jag grät men som tur är att jag bara fyller år nån vecka efter jul då fick jag den då. haha.



179 kr på ICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0