Chillout @ Sandiii

TJA TJAAA Bloggeeen! klockan är 11, eller typ 23 rååå om man ska vara så här seriös tyyyp ;) Yeeaaah! Ännu en dag har passerat i våra liv, vädret var bra, klart till halvklart mest uppehåll... Äh! Skoja bara, vädret var ju awesome!

Sandiii har varit bakis idag och även allergisk och skit men hon har kämpat och slitit och även jobbat en stund på kvällen! Jag då, som heter Daniel :) tja tja! (gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar) ;) Men okej. Jag har kört motorcykel och och solat och njutit hela dagen. Just det, ni läste rätt jag har mc ;)

NU på kvällen chillade jag med Sandra efter hennes jobb. Hennes pappa, GRILLMÄSTARN, serverade sjukt gött käk! Så jag måste tacka för en grym kväll. Och jag har faktiskt hängt med Sandra mycket i påsk nu, helt underbart!

Jag ritade en Michael Jackson-teckning som kommer upp i morgon, CHECK IT OUT! En sak till,, här får ni se på två assnygga coooolingar! Det var allt så länge då bloggen! Ha det grymt!

BEAT IT! AAOOOUUU / Daniel " The Man" Salquist Landin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0