baby if you want me, you've got to show me love

Nu har jag kommit hem från ett super skönt danspass på gymmet. Måste säga att Elin Strand är sjukt duktig, bra att det har kommit bodyjam till gymmet, det behövs fler dansare! :D ♥

Idag hade jag iallafall på mig en Adidas tröja till gymmet och ett vitt långt linne så man får lite hip hop känsla. Det sägs ju att man ska matcha kläder med vad man dansar och det gjorde jag halft idag skulle kanske bytt ut dom tajta träningsbyxorna till ett par säckiga mjukisar :)

Haha, det ser ut som jag är blå i hövet eller nåt, men det är ljusets fel! Kanske ska färga blått istället? :)
coolt ju.



Adidas tjöja från stadium 800:-
Linne från BikBok 200:-
Träningsbyxor 100:-
Vita Converse 700:-
Solbrillor GT 300:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0