äntligen färgat håret

Jag och syrran drog fram till ica och köpte oss hårfärg för vi kände att vi inte kunde gå runt så här ljushåriga längre. Så kvällen har bestått utav hårfärgning och lite annat smått och gott :) Jag färgade håret mörkbrunt  igen eftersom ni ser på bilderna så hade jag en för jävla ful utväxt, nu är den borta! På Annasara färgade jag underhåret mörkbrunt. Super snyggt!

Nu ska jag ta mig något att äta sedan gå och lägga mig för jag är jätte nervös inför morgondagen, då blir det nationella i svenska igen. Skrivuppsatts eller något liknande och jag tror att man fick sitta ca fem timmar! Så jag måste sova och vila.

Godnatt! ♥




Denna färgen använder jag när jag färgar håret, super bra!
70 :- på ica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0