9 april 2011 - egen fotostudio

Hejsan! :)

Hade en lugn fredag igår framför så ska det låta och talang. Somnade ganska tidigt eftersom medicinen jag äter gör mig ganska så trött. Men idag är jag pigg och mår hyffsat bra faktiskt! Tack för alla fina kommentarer, det värmer verkligen! ♥

Jag vågar inte gå ut än så länge och eftersom alla andra är ute i det fina vädret får jag sysselsätta mig själv ganska så mycket, jag kom på att jag kunde göra min egen fotostudio eftersom jag älskar att fota. Så det har jag hållt på med hela förmiddagen och ikväll ska vi testa den och se om jag har lyckats. Tänkte bli nästa Bingo Rimer och göra som han att börja i sin källare och sedan jobba mig uppåt. Detta kan vara ett steg framåt till en karriär, haha. Om det går bra och allt, så hoppas jag om några år äger en finare fotostudio ;) ♥ 

(Min fotostudio i min källare, fin va?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0