8 april 2011 - I barely made it through this week

Hej guys!

Allt bra med er? Jag mår iallafall lite bättre idag men fortfarande är det väldigt jobbigt. Kom precis innanför dörren, äntligen så är det helg! Har längtat som bara den. I helgen ska jag försöka vila upp mig och försöka att inte sätta min fot utanför dörren, får se hur det går.. ska bli så himla fint väder ju!

Hade iallafall mitt tal i nationella idag och det gick faktiskt jätte bra, jag tyckte alla var skit duktiga och det var intressant att lyssna på allas tal. Det gjorde så dagen startade väldigt bra iallafall, sen får vi se hur den slutar ♥


(Jag är inte redo att visa mig för er ännu, jag vill inte chocka er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0