6 april 2011 - it's taking its toll on me



Bor i min sköna pyamas nu, för det är så himla bra när man ser ut som ett lik.. så kan man bara dra upp för ansiktet och gömma sig. Precis så här kommer jag gå runt idag. Eller vet inte ens om jag orkar stå på mina ben just nu.

Hade världens bästa dröm inatt, helt underbar. Den måste ha varat i 12 timmar om inte mer. Sedan vaknade jag upp och mår sämre än vad jag gjorde igår. Hoppas min röst kommer tillbaka snart för imorgon ska jag hålla i en gympa lektion och på fredag ska jag hålla ett tal för hela klassen, ett stort plus om man kan prata då och orka sig till skolan. Alla har sina dåliga dagar.

Hoppas Michael Jackson kan hjälpa mig idag :) ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0