26 april 2011 - bb och pepsi

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan, tror jag var nära på att somna till minst 5 ggr under alla lektioner. Det är var riktigt jobbigt att ta sig upp idag och överleva denna dagen men som tur är så är jag ledig imorgon! :D då får jag sova ut. Idag skulle det väl regna? tycker det är ganska så fint väder och väldigt varmt ändå, men det kanske kommer in dåligare väder.. vi får se.

Nu ska jag sätta mig och kolla så många big brother avsnitt som jag hinner eftersom jag har inte kollat på ungefär nio dagar, ligger lite efter känner jag. Ska hämta ett glas pepsi och min one piece är på. Ikväll blir det Bodyjam på gymmet med Emma, om jag orkar så att säga. PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0