24 april 2011 - jag vaknar klockan fem, såg solen gå ner igen

Heej!

Någon som är bakfull? kan nästan gissa att en stor del av Sveriges befolkning är ganska så bakis idag. Haha, det kändes så när vi var inne på statd, såg folk vinglade överallt och kunde inte ens föra en vanlig konversation. Stör mig lite på sånt, skaffa kontroll lixom. Idag är det inget bra, allergin dödar mig och min sömnbrist känns av och min inlämning till tidag är inte klar. puh.

Gårdagen var väl ganska så okej, vi förfestade hos palm och det var jätte roligt och sedan satt vi på enjoy för att ta en drink och sedan vidare till Stadth. Var ungefär inne i ca en timma bara eftersom min buss gick 01.15. 

Men tack för en super trevlig kväll igår ♥ 


en dimmig påskafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0