23 april 2011 - glad påsk!

GLAD PÅSK!!! ♥

Heej, allt bra i det fina vädret? Hos mig är det super bra, jag och syrran har legat i solen hela morgonen och förmiddagen tills nu, har fått var sina inte allt för snygga brännor iallafall. Men det är så det ska vara, så himla härligt väder.

Är det fest eller inte ikväll då? Jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska till mangos eller om jag ska ta det lungt och följa med familjen till Bertilsson och ha allmänt trevligt och skjuta raker som vi är så himla bra på. Vi får se hur jag gör, ville bara egentligen hälsa er en bra påsk! :) 


Jag, Daniel och Malin i torsdags. Resten av bilderna kommer upp var tvungen att visa den snyggaste först host*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0