21 april 2011 - party tonight

Heej! Nu har jag och Annasara städat i stort sett hela huset och gjort alla sysslor mamma hade skrivit på lappen, hah hon är för rolig ibland. Så himla trökit att städa när man har lov, tycker jag iallafall.. Nu håller jag på och målar naglarna inför kvällen och fixar för då blir det partyyy!!

Någon mer som ska ut ikväll? till bogrens? Jag är super taggad!!!! Förfest i skara och sedan vidare till bogrens med skönt folk! Nu kommer problemet igen, vad fan ska jag ha på mig? HEEELP. ♥



Förra gången på bogrens, vi borde ha dansat som fasen för shit vad svettig jag är? haha.


Kommentarer
Postat av: claudia

Snygg header :)

2011-04-21 @ 13:52:28
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0