14 april 2011 - Weak as I am

Idag är det ganska så fint väder ändå, ett under med tanke på att det är marknad idag. Då brukar det alltid regna. Skulle önska att det hade varit jätte dåligt väder idag för då skulle jag inte behöva må som jag gör just nu. Mitt ansikte är svullet och min näsa är söder, ge mig sommar nu!!!

Idag hade vi nationella i svenska och det gick väl hyffsat bra måste jag säga, satt i ungefär tre timmar skulle jag tro. Sedan blev det marknad och köpte massa godis så jag klarar mig idag :) ♥

Så här blev håret iallafall, blev precis som jag ville. Gillar den mörkbruna nyansen. Syrrans blev också fint!
Köp från gårdagen kommer in idag, så håll utkik!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0