12 april 2011 - låt klockorna stanna

Redan snart i mitten av april, går så fuktansvärt snabbt nu! I maj åker jag till London och helt sjukt att tänka att man tar studenten om några veckor. Får sakta ner lite känner jag nu, för jag hänger inte med alls. Har så mycket jag vill hinna med och göra innan sommaren. Låt klockan stanna för några minuter.

Vet ni en sak? Marabou är bäst innan man går och dansar på gymmet. Ska dit vid halv sju och mjök choklad gör susen innan man ska in och svettas sönder. haha. Låt mig vara knäpp :) 

BTW, ni vet talet som jag var så nervös för som jag skulle hålla inför klassen, nationella.
Well jag fick MVG! Gjorde faktiskt min dag :D ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0