sandra tipsar film - the blind side

Jag och Mamma satt och kollade på denna ikväll och jag kan berätta att detta var den mest gripande och finaste historien om en hemlös afroamerikan jag någonsin kommer att se. Anledningen till att jag ville se den här filmen är att den är 100% baserad på en sann historia. Jag har faktiskt sett den här mannen som det egentligen handlar om på tv många gånger han fascinerar mig varje gång. Efter filmen så får man se bilder på den riktiga afroamerikanen och det är helt otroligt att se. Betyg 9/10

 


Handling:
The Bild Side handlar om Michael Oher, en hemlös afroamerikansk yngling från ett trasigt hem, som tas in av familjen Touhy, en välbärgad, vit familj, som hjälper honom att uppnå sin fulla potential. Skådespelare som Sandra Bullock är en utav de kända skådespelarna som är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0