7 september 2010 - vem blir sveriges nästa idol?

Min dag har varit helt okej så jag skiter i och berätta om den och hoppar till "just nu" istället. Sitter här med världens fulaste turban på huvudet, anledningen är att jag har hårinpckaning i håret, nu ska det blir lent och fint tills veckans händelser. Inte för att det händer så mycket men ändå..

Ja just det! ÄNTLIGEN BÖRJAR DET! Det som jag har väntat så otroligt länge på, det bästa tv:programmet som finns: Idol. Säsongspremiären sätts i gång om exakt 5 timmar - 1 minut - 22 sekunder. Ja tro mig jag håller koll. Kan knappt vänta mer, hoppas att det blir lika bra som förra året för i år har jag och jessi tänkt att ta en helg i Stockholm och titta på idolfinalen. Så nu är det bara att fylla på mobilen och rösta, rösta och rösta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0