5 september 2010 - sleten



Vilken underbart rolig kväll/natt det var igår. Alla var där som jag ville ha där. Vännerna. Hade på mig platåskorna som dödade mina fötter. Alla goda drinkar. Musiken var grym. Hela kvällen var så jävla grym. Längtar redan till nästa utgång som säkert blir minst lika kul. Den enda personen som fattades var min älskade vän Emma Gustafsson som var tvungen att jobba. Det får vi ta igen till nästa gång. Jag hade fel, jag älskade lördagen den 4 september.  

Följderna av kvällen igår är att jag har världens blåmärken på benen och armarna. Har typ utslag på benen utav all dricka som folk spillde på mig. Brännmärken på knäna. Huvudet är lika tungt som en sten. Men har världens härliga bilder att kolla på! 

Nu ska jag sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0