3 september 2010 - happy!!

Är hur glad som helst och min dag kommer vara grym! Varför.. Eh det kan jag inte tala om för er ;) det får ni reda på lite längre fram. Kan tala om att jag har varit på en intervju idag, mer säger jag inte. 

Nu sitter jag här med min bebis.. mina kk:s har redan börjat skolan och här sitter jag hemma med ett glas pepsi och musik som dunkar lika högt som mitt huvud just nu. Det får bli att ta bilen idag till skolan eftersom jag inte kan ta mig fram till busstationen, vilken härlig fredag detta kommer att bli.. njuter för varje andetag typ (haha). 

Ha en bra dag än så länge så hörs vi senare med en "nyhet" som är ganska så bra att veta ;) Puss. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0