27 september 2010 - det är inte långt kvar nu

saknat mig? naah, trodde väl inte det. Men måste bara säga att jag har så sjukt mycket som händer i mitt liv just nu med skolan, projektarbete också måste jag hinna med allt annat jag gör på fritiden. tack och lov att detta inte är mitt jobb, ja bloggen alltså. Haha.

Kom hem från dansen för ett litet tag sedan, nu sitter jag här framför tv:en och kollar på idol. Jag vet inte varför jag tycker som jag gör men jag tycker ingen förtjärnar att bli idol 2010 förutom Olle. Tänk om Olle åker ut lixom då kan man ju knappast inte försätta att kolla på idol? haha. negativ man får vara!

Nu ska jag mysa med min syster, bye.

Det är inte långt kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0