24 september 2010 - laserdome i skövde

Anledningen till att jag inte kan blogga så mycket är för att min data har "gått sönder" så jag måste lämna in den på lagning så ni för nöja er med detta sålänge.

Nu ska jag iväg till skolan och sen åker jag och Emma Olsson till skövde för att gå på stan lite och sedan möta upp ett gäng och spela laserdome och sedan på kvällen vidare till Anton. Kan hända att jag sover hos någon idag så mer uppdattering blir det imorgon!

jag har aldrig spelat laserdome förut så jag har tagit min tid och kollat på instruktioner ;) men nu är jag taggad, jag ska "döda" allihopa.


Ha en bra fredag, ni som ska ut och dansa, dansa åt mig också! puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0