10 september 2010 - utgång!

Äntligen är det fredag och idag ser jag fram emot en festkväll med härligfolk på mangos, ja nu slår vi klackarna i taket! Påtal om klackar så tror ja jag skippar de höga klackarna jag hade i lördags, herregud jag gick barfota hela tiden för jag hade ont i fötterna som bara den.. så ídag blir det lagom klack ;)

Ska till Emely sen där ska vi göra ordning oss. Sen iväg till skara på förfest hos Boström. Sen blir det utgång med allihopa till mangos, där vi ska visa hur sistaårs elever festarloss för dom nya ettorna & tvåorna. Känner på mig att detta kommer bli en rolig kväll med massa härliga vänner. Hoppas också på att träffa på Malin och Sara någonstans i dimman. Vi möts på mitten tjejer! Nu kör vi


Förfest i vintras hos emelie
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0