tack tobbe (klingan)

För att idag är jag glad!

Kom till praktiken med ett humör som inte var på topp, hade inte någon lust till nått men det ändrades snabbt när Tobbe kom springades till mig precis när jag kom innanför dörren och gav mig en påse med flygplansgodis. Mitt humör blev genast på topp, hur underbar kan en person egentligen bli? Har gått runt med ett leende på läpparna hela dagen, bara för en sån grej. Ni förgyllar mina dagar, lätt.



Ska nog köpa lite godis till honom på marknaden, minsta jag kan göra (a) Idag blir det bara massa pluggande och ett pass på gymmet som innebär bodystepp. Tror nog att det är bland det jobbigaste jag har gjort och matilda är jätte duktig! Paradise hotel och Kungarna av tylösand får vänta tills jag kommer hem ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0